GM begint opnieuw, met peperdure reclamespots

Nu autogigant General Motors, eens de trots van de VS, faillissement heeft aangevraagd, zou je zegen dat ze geen geld hebben voor reclamespotjes. Niets is echter minder waar. Het concern start zelfs met een nieuwe reclameserie om de Amerikanen uit te leggen hoe ze het bedrijf er weer bovenop willen brengen.

In het nieuwe spotje legt het bedrijf uit hoe het er in de toekomst uit gaat zijn. GM acht het niet meer dan logisch om de Amerikaanse belastingbetaler dit haarfijn uit te leggen.

After all, de Amerikaanse belastingbetaler wordt gedwongen om nog eens tientallen miljarden dollars in GM te pompen. Dit nadat het bedrijf eerder dit jaar al een injectie van zo’n dertig miljard dollar kreeg. Het lijkt me logisch om de Amerikanen van de toekomstplannen op de hoogte te houden, maar of dat nou met deze commercial moet.

Lees ook:Californië is bankroet, en de staat is niet de enige
Lees ook:Regering vindt miljarden in fraudezaken
Lees ook:Werken de stimuleringsplannen wel?
Lees ook:‘President Obama klinkt als president Bush’
Lees ook:Geen goede reclame voor Toyota

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.