De beste Superbowl-commercials van 2011

Vannacht versloegen de Green Bay Packers de Pittsburgh Steelers voor het oog van meer dan honderd miljoen Amerikanen. Men keek echter niet alleen naar de wedstrijd, maar tevens naar de commercials.

Want wegzappen tijdens de reclame van de Superbowl doe je niet; Amerika’s bedrijven proberen ieder jaar namelijk met opvallende commercials voor de dag te komen.

Dorito’s pakt het altijd leuk aan: het bedrijf schrijft – onder het mom van Crash The Superbowl – ieder jaar een wedstrijd uit voor bedrijven om het leukste spotje te bedenken. Dit is de winnaar van dit jaar:

Een andere opvallende reclame was afkomstig van Best Buy. Niemand minder dan Justin Bieber en Ozzy Osbourne verschenen samen in de commercial van dit bedrijf:

En tot slot: de commercial van de nieuwe iPad-krant The Daily. Niet zozeer grappig, maar wel er mooi gemaakt:

Lees ook:Wie mag de Super Bowl crashen?
Lees ook:Jay, Oprah en Dave verbazen tv-kijkers
Lees ook:Justin en Ozzy samen in commercial
Lees ook:Black Eyed Peas: live tijdens de Superbowl
Lees ook:“De overheid teruggeven aan de bevolking”

Eén reactie op “De beste Superbowl-commercials van 2011

  1. Hendrik C.

    De ARD, de Duitse openbare zender deet verslag zonder reclameblokken, geweldig !. De blokken werden opgevuld met sfeerbeelden en achtergrond informatie. Zo heb ik waarschijnlijk het meest van het sportevenement genoten.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.