Lancering van iPad gaat niet onopgemerkt voorbij

Amerikaanse media stonden gisteren uitgebereid stil bij de lancering van Apple’s nieuwste creatie: de iPad. Vrijwel iedere talkshow demonstreerde de vele opties van het apparaat. Met als belangrijkste vraag: wat voegt het toe?

Het antwoord was simpel: alle gemakken van de iPhone op een groter scherm.

Hoewel dit voor veel Apple-gebruikers een teleurstellend antwoord is kunnen we er niet meer van maken. Toch zal de iPad in de VS, maar ook in Nederland, gretig aftrek vinden.

In ieder geval wist men er gisteren leuke televisie van te maken. Naast komieken als Stephen Colbert en David Letterman stonden ook serieuzere programma’s uitgebreid stil bij de gadget. Zoals The Situation Room met Wolf Blitzer op CNN:

Lees ook:Stephen Colbert getuigt voor Congres
Lees ook:Bill O’Reilly pakt de dames van “The View” aan
Lees ook:iPad 2 “beter dan origineel”
Lees ook:Nieuwe apps voor de iPad (en iPhone)
Lees ook:De complete iPad-presentatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.